Poland: nature versus security
Is it okay to sacrifice nature in the name of security? This is the debate affecting Poland as a new electronic fence is being built on the border with Belarus. With it Warsaw can better manager the immigration crisis on its eastern border. But environmental activists are against it. According to them, tens of thousands of trees have been felled to erect the fence.