"Bregret": Britain 5 Years After Brexit
Just 30km east of London, Grays in Essex voted for Brexit by a large margin. What do people there think of their vote today, 5 years after Brexit? As poverty has increased in Britain, the City of London has kept its status as a global banking hub.