The Ukrainian Freedom Orchestra plays in Warsaw
The Ukrainian Freedom Orchestra brings together refugee musicians and Ukrainian members of leading European orchestras. One day after the third anniversary of the Russian attack on Ukraine, they perform Beethoven's 9th Symphony - a masterpiece and symbol of freedom and humanity - under the direction of Keri-Lynn Wilson in Warsaw's Teatr Wielki.