Re: Norway's Salmon CrisisGermany at Election Time
For many years, Germany, was admired throughout the world for its stable democracy and strong economy. But as elections approach on 23 February, the EU’s most populous country seems to be in turmoil. The poor are getting poorer, infrastructure is creaking, and far right movements are exploiting concern around migration.