Re: - Albania: Historia emancypacjiNiemcy przed wyboramiEuropa na rozdrożu?
Przez lata niemiecka gospodarka była wzorem dla świata. Podobnie demokratyczny system rządów. Przed najbliższymi wyborami do Bundestagu Niemcy pogrążone są w kryzysach. Rosną nierówności społeczne, infrastruktura się sypie, ceny rosną. Problemy wykorzystuje na swoją korzyść skrajna prawica.