Crystal Lake
Crystal Lake is considered the spearhead of Japanese metalcore. Known for their technical precision, captivating melodies and energetic breakdowns, the Japanese band has built up a solid fan base around the world. The arrival of these live performers at Summer Breeze made for an unforgettable show.