A Police Romance
In a small French suburban police station, Lieutenant Emilie Carange is drawn to Jamil Messaouden, a young trainee. As they investigate drug activity reported by an elderly Algerian woman, their attraction intensifies, complicating the case. Passion and duty collide in this gritty thriller where love and law enforcement spiral dangerously out of control.