Worm: The graphic novel that compares Castro and Trump
You might have seen Edel Rodriquez's anti-Trump drawings on the cover of Time or Der Spiegal, but now he's written his first graphic novel. "Worm" revisits his Cuban roots before his family decided to flee the Castro regime.