Mirror
After a harrowing encounter with Dorothea, Wolsey's daughter, who accuses Thomas Cromwell of betraying her father and his employer, Cromwell begins to doubt his decisions. Unfortunately for him, an uprising breaks out in the north, with rebels demanding his head ... Historical series by Peter Kosminsky based on Hilary Mantel’s acclaimed novels.