The Danish School Going back to Books and Pens
Denmark, a leader in digital tech, is rethinking its approach in schools. With screens seen as a distraction and social media harmful, the Ministry of Education has urged a return to the basics. At the ‘Marienschule’ in Tondern, they've taken the leap. Tablets have been ditched for books and pencils.