Is it the end for beach concessions in Italy?
The end is nigh for beach concessions in Italy after being handed down through the generations. But using calls for tender, as is set out by European law, has led to operators taking action and stalling for time. However, associations are working to make access to beaches easier, like in Rimini, the Italian holiday hotspot on the Adriatic coast.