Milan Ring
Since the release of her debut album I'm Feeling Hopeful in 2021, Milan Ring hasn't been doing things by halves! Exploring the fields of alternative electronic music in her compositions, she creates ethereal vocal arrangements with her inseparable guitar, which always takes centre stage.