Enji
Now based in Munich, the Mongolian-born singer combines the grace of vocal jazz with chamber folk and urtiin duu, the traditional music of her Central Asian homeland known for its endless steppes. Influenced by the great voices of American jazz, such as Ella Fitzgerald and Carmen McRae, Enji's voice is at once warm and graceful, discreet and assured.