Kate Nash
At first celebrated by the music industry, Kate Nash broke with the commercial demands of major labels after her second album, choosing to manage everything herself. A decision proven wise in the intervening years. From her debut Made Of Bricks (2007) to the intimate and eclectic collection Yesterday Was Forever (2018), the British singer has established herself as one of the great names of international pop.