Heysel 1985
On 29 May 1985, the European Cup final between Liverpool FC and Juventus Turin was held in Brussels. Thousands of fans travelled to the Belgian capital to attend the sell-out match. But what should have been a great day out turned into a nightmare, with catastrophic loss of life. How could such a tragedy have been allowed to happen?