Toda la vida, un dia: Silvia Pérez Cruz
Spanish musician Sílvia Pérez Cruz brings the 2024 edition of the Avignon Festival to a musical close. A task she accomplished with brio, backed by muisc from her latest album Toda la vida, un día.