Lucienne Renaudin Vary
The I Solisti Veneti ensemble and trumpeter Lucienne Renaudin Vary perform works by three masters of the Venetian Baroque, Antonio Vivaldi, Tomaso Albinoni and Alessandro Marcello, in the Hamburg St Michael's Church. At the end of the concert, Lucienne Renaudin Vary demonstrates the versatility of her instrument with two pieces by Astor Piazzolla.