Roy Bianco & Die Abbrunzati BoysSouthside Festival 2024
Roy Bianco & Die Abbrunzati Boys, Germany's best-known Italian music group, receive a warm welcome at Southside Festival. With hits such as "Ponte di Rialto" and "Mille Grazie", they playfully combine nostalgia with a modern sound. Their energetic performances and infectious good humour always guarantee an exuberant atmosphere and plenty of amore.