BetterovElbjazz Festival 2024
In his hit "Dussmann", Betterov admits that he doesn't understand the world around him. Yet his lyrics on alienation, the anonymity of big cities and adolescence, prove the contrary. Catchy guitar riffs and shoegaze elements distil the melancholy.