Zobacz Judith Hill Elbjazz Festival 2024
W swoim przeboju "Dussmann" Betterov przyznaje, że nie rozumie otaczającego go świata. Jednak jego teksty - opowiadające o spleenie, anonimowym życiu w wielkim mieście i dorastaniu - dowodzą czegoś wręcz przeciwnego. Chwytliwe gitarowe riffy i emocjonalne shoegaze'owe wstawki nadają temu wszystkiemu posmak melancholii i nostalgii.