UK Elections: Hard Times for the Tories?
After 14 years of rule, the UK general election on 4 July looks like the end of the road for the Conservative Party in government. The opposition Labour Party leads the polls by around 20 percent as the Tories’ infighting, scandals and questionable record in government makes the election hard for them to win.