Re: LGBT+ Seniors in Spain
Spain's LGBT+ senior citizens fought discrimination under Franco, when homosexuality was illegal, and fought to stay alive during the AIDS epidemic. But today they are tackling a new battle: living a happy old age in good health and good company.