Taiwan by Train
The Portuguese called it ‘llha Formosa’ or beautiful island and Taiwan is indeed a beautiful isle with soaring mountains, bustling cities and fantastic beaches. The Taiwanese love their train network which follows the coastline and links all the major urban areas.