Anika
German-British musician Anika is the guest for this edition of Echoes With Jehnny Beth. Originally a political journalist in the UK, she gravitated towards music after recording with Portishead's Geoff Barrow, going on to front her own band Exploded View before going solo. She performs a selection of new songs from her second and latest album Change.