Stalin, Roosevelt, Churchill: The Road to Yalta
In February 1945, Churchill, Roosevelt and Stalin met in the Crimean resort of Yalta for a crucial summit that would decide the future of Europe. The Yalta Conference was the culmination of years of diplomatic and personal relations between the three men.