Kazakhstan's Taxi Granny
Behind the wheel of her ‘Iron Horse’, a Toyota Camry, Orazkhan Manabayeva earns her keep as a taxi driver in her hometown of Ayagoz in the central Asian republic of Kazakhstan. She is the only women to work in the profession and at 75 years old, she is the eldest as well.