Re: On the Trail of Prisoner-of-War Fathers
Their fathers were American airmen shot down during the Second World War and taken prisoner by the Nazis. Many spoke very little about their traumatic experiences of captivity. Nearly 80 years later, five of their children travel to Germany and Poland to see for themselves the places that are inextricably linked to their family history.