Re: Yazidis in Germany and Iraq
In 2014, Islamic State fighters massacred thousands of Yazidis in northern Iraq, abducting women and children and turning them into slaves. Many of the survivors later found refuge in Germany. How are the Yazidis who survived the massacres faring in Europe?