Kate Winslet - Decidedly Authentic
Kate Winslet has charted her own course, choosing to play authentic women with complex psyches and realistic bodies, showing unfailing resolve in her acting choices. A portrait of a determined actress who, through a broad range of acting roles, has remained resolutely herself.