Arandel's Bach Evolution in the Grande Galerie de l'Évolution
French multi-instrumentalist Arandel returns to the music of Bach for Paris Sur Mesure with the help of a string quartet and dancers from the Lyon Opera Ballet and Pokemon Crew. A fusion of genres on display at the Grande Galerie de l'Evolution in Paris.