What Can Europe Do About Shein and Temu?13 min
Chinese e-commerce platforms such as Shein, Temu, or AliExpress have taken Europe by storm in the last few years offering a huge range of products at very low prices. But with major ethical, sustainability and health issues, what can Europe do about the flood of cheap goods from China?