Yes!
The cruise terminal in Tallinn, designed by Salto Architects and Stuudio Tallinn, serves as a place for people to meet and socialise. The idea is that the terminal can be used not only during the cruise season, but all year round. For eight months of the year, the waiting areas are available for exhibitions, trade fairs or concerts. A public space that is not only open to locals, but also serves as a gateway into the country.
This transitory space inspires the choreographer and dancer Raido Mägi to reflect on the challenges of modern meritocracy. The complex corners, inclines, dead ends and curves of the terminal are intended to reflect the dilemmas that many people experience in a world that is often characterised by efficiency and performance. The question arises: do you force yourself into a predetermined box or do you have the courage to be wrong?