Hackers - Identity Theft
Cyberspace is more insecure than ever as hackers exploit human error and technical vulnerability to hold it to ransom for their personal data. Companies, public bodies, schools and individuals have all become victims of cyber attacks. In this revealing documentary, victims tell how internet criminals have destroyed their lives.