Vivaldi and Mozart - Paris LouvreA festive day with Offenbach
Lyrical virtuosity, unbridled fantasy and light comedy: an evening of Jacques Offenbach and carefree celebrations with soprano Patricia Petibon and tenor Cyrille Dubois.