Extreme Weather Events
Climate change is making the weather increasingly unpredictable and volatile. Extreme weather events are on the increase: In a matter of minutes, hailstorms can destroy an entire year's harvests and flash floods can take lives and destroy homes. What are the causes of these extreme phenomena? And how bad could they become in future?