Steven Spielberg
Over the last 50 years, Steven Spielberg has proved himself to be an exceptionally diverse and gifted filmmaker who has had unrivalled commercial success, critical acclaim and influence as a Hollywood director and produce. But his films are much more personal than many viewers may realise, expressing his childhood fear and trauma.