AcceptAlcatraz 2022
Accept have roots trailing back to the end of the sixties and have driven a steamroller through every decade since. Central to the German heavy metal scene and progenitors of thrash and speed metal, catch them as they rip through the classics at Belgian festival Alacatraz.