AcceptAlcatraz 2022
Jeśli ktoś lubi prawdziwe metalowe brzmienie z Niemiec, musi znać nazwę Accept. Założony w latach 70. zespół ma za sobą burzliwą historię - pełną wzlotów, upadków, rozpadów i zjednoczeń. Od lat 80. są uważani za filar niemieckiej sceny ciężkiego rocka, w tym heavy metalu. To protoplaści thrash i speed metalu, dlatego warto ich zobaczyć podczas koncertu na belgijskim festiwalu Alacatraz, który jest jak podróż przez historię muzyki.