Nicole Kidman: Eyes Wide Open
Nicole Kidman has worked with a host of top directors in a varied career including Gus Van Sant, Jane Campion, Stanley Kubrick, Lars von Trier and Sofia Coppola. A portrait of a fascinatingly ambivalent actress who shines in Hollywood blockbusters as well as auteur cinema, determined to explore, role after role, the female condition.