Unhappy - An Ordered LifeTrain Like a Girl (4/4)
Sportswomen are paid ten times less than men, deal with sexist comments, and are even let go by sponsors when they fall pregnant. The entire sports ecosystem systematically devalues their achievements and undermines their potential.