Train Like a Girl (2/4)
Few industries have stayed as stagnant as sports when it comes to gender parity. Little girls are still pushed into dancing and horse riding, and little boys do judo and football. Boys are strong; girls are graceful. As adults, women's sports isn't about achieving feats of human endurance, it's about maintaining a 'feminine' shape. Why is sports still so sexist?