Earth and the Elements
In search of the origins of impressive natural wonders, international scientists and local storytellers embark on a spectacular journey through the ages and legends in this four-part series. Final episode: Invisible and untouchable, the air makes itself known through the power of wind. It is the source of awesome tornadoes in the American Mid-West, violent storms on the Irish coast and the Northern Lights in Finland.