Earth and the Elements
Primordial element of our world, water is vital to all life on Earth and has sculpted three very special places. In the Palau Islands of Micronesia; the Salar d’Uyuni salt lake in Bolivia, and an immense network of caves in Mexico that is was a sacred place for the Mayans and the only water source of the region.