Earth and the Elements
International scientists and local storytellers explain how the elements have shaped the landscapes of Earth. In this episode: Earth followed fire and became the element on which everything rests. From the Faroe Islands to the Seychelles to California, the element of earth is responsible for spectacular landscapes and ecosystems.