The Paris Conservatory of Dance
The pressure rises a notch: the students wil be dancing Swan Lake. It's the most important performance of their lives so far. If they shine, they could get picked out by one of the scouts in the audience and join a theatre company. This last term is a flurry of rehearsals, exam revision, and preparation for the next school year.