True Stories
In the early 1990s, as AIDS was taking its terrible toll, a handful of gay activists declared war on HIV. Thanks to their campaign, the Act Up activists pushed politicians and researchers to help. The film 120 BPM released in 2017 by Robin Campillo told the story.