True Stories
Fritz Bauer played a crucial role in the arrest of key Nazi figure Adolf Eichmann. Bauer was a lawyer who got death threats for his work bringing Nazis to justice, but it was thanks to him that the crimes committed in Auschwitz became known worldwide and were punished.