The Seductive Power of Red
Lipstick has been around since the dawn of time. It is often a symbol of power and rebellion. Across the centuries, queens, politicians, workers, actresses, geishas, drag-queens, rock stars, and make-up lovers all over the world have called upon its ability to flatter and enhance. In the modern age of the beauty influencer, this ancient beautification trick is more popular than ever.