I Saw the Sign - Black Lives MatterNewark USA
The story of cosmopolitan Newark, New Jersey, a crucible of the 1960s civil rights struggle, told through the eyes of Philip Roth and Amiri Baraka, two authors who grew up there, in the shadow of New York.