Nuclear - Putin's Deal with the WestIn the Name of Law and Order
Throughout the world, angry crowds are confronting heavily armed law enforcement forces. Journalist Paul Moreira immerses himself in demonstrations and interviews experts to shed light on the causes of this repressive shift.